some text





 

 

לפניכם שיחות בין משתמשים לתמיכה – שאלות ותשובות בנושאים שונים

אנו סבורים שתמצאו את כל הפתרונות לתקלות שלכם – במורד הדף הנוכחי.

שימו לב לדברים הבאים:

1. בשיחות המופיעות בהמשך המשתמש יופיע בצבע כתום והתמיכה בסגול.

2. בכל תשובת תמיכה קיימים גם קישורים להסברים נוספים או הדרכה נוספת.

הקישורים מודגשים בקו תחתי וצבעם כחול לדוגמא: הסבר על קישור אשר יוביל אתכם להסבר על המילה קישור.

אותם קישורים גם קיימים בדפי מערכת המשחקים, "רחפו" עם העכבר מעל קישור ולחצו עליו (שמאלי בעכבר על מנת לראות את המלל המבוקש).

חלק מהקישורים יפתחו בחלון או טאב נוסף, על מנת לחזור לחלון הקודם סגרו את חלון הקישור או לחצו על חזור ( (backבמעלה הדפדפן.

3.מערכת המשחקים הפי-נוירון מכילה לוחות כתה בצבעים ירוק עם כיתוב צהוב  או שחור עם כיתוב לבן. לנוחיותכם על הלוחות תמצאו הסברים והוראות ביצוע פעולות.

אנא עקבו אחר ההוראות ובצעו אותם בקפידה.

4. כל דבר שלא נתמך במערכת המשחקים הפי-נוירון מסומן בצבע האדום

אינדקס תקלות ופתרונן:

1. מייל

2. אי יכולת לראות את אתר המשחקים או להמשיך למשחק הבא

3. קושי בכניסה למערכת

4. טבלת דפדפנים נתמכים וסיווגם , בדיקה באיזה דפדפן אני משתמש?

5. דפדפן לא נתמך במערכת המשחקים הפי-נוירון

6. הגרפים והמשחקים לא נראים ובמקומם מלבן שחור

7. מערכות הפעלה נתמכות  , דפדפנים נתמכים

8. מערכות הפעלה ומכשירים שאינם נתמכים

 

הנושא : מייל

משתמש: נרשמתי לשירות ולא קיבלתי מייל עם פרטי הכניסה כפי שהובטח.

תמיכה : במידה ולא קיבלת מייל בצע את הפעולות הבאות:

1. בדוק שוב בתוכנת המייל שלך בתוך תיקיות דואר הזבל .

2. עבור לדף הכניסה ולחץ על שם משתמש או סיסמה נשכחו גלגל מטה והזן את המייל שלך באחת מהאפשרויות סיסמה או שם משתמש ולחץ על הכפתור משמאל. מספר שניות לאחר הלחיצה תופיע הודעה בלוח השחור בדבר שליחת מייל לכתובת מייל מסוימת ודא שה אכן המייל שלך ובדוק מייל בתוכנת הדואר שלך.

3.ודא שכתובת המייל שניתנה היא אכן נכונה ע"י ניסיון לרישום מחדש. במידה   ונרשמת בכתובת הנכונה במהלך הרישום תופיע לך ההודעה הבאה על גבי לוח הודעות המערכת (הלוח הירוק) : "מייל המשתמש קיים במערכת אתם בטוחים שלא נרשמתם בעבר? אנא בחרו מייל אחר".

4. עבור לדף הכניסה הזן את שם המשתמש (כתובת מייל) והסיסמה לפי זיכרונך ונסה לבצע כניסה.

* לאחר שניסית לבצע את כל הפעולות המצוינות מעלה ועדיין אינך מקבל מייל עבור לדף יצירת קשר ושלח לנו את הפרטים המדויקים על מנת שנוכל לעזור לך.

_______________________________________________________________________________________________________________

הנושא: אי יכולת להיכנס לאתר או להמשיך למשחק הבא

משתמשת 1: אני מקלידה games.brainspa.co.il  בדפדפן ואני לא מגיעה לשום מקום.

משתמשת 2: שיחקתי בזיכרון של פיל לאחר מכן עברתי לאמריקאי בפריז, סיימתי לשחק וחזרתי לדף המשחקים משום מה דף המשחקים ריק.

משתמשת 3: אתר המשחקים נעלם וחוזר.

תמיכה: בשלושת המקרים מדובר בבעיה שקשורה לרשת האינטרנט, במקרה הראשון אין תקשורת מלכתחילה בשני נפל האינטרנט באמצע ובשלישי מדובר ברשת לא יציבה שנופלת וקמה נופלת וקמה.

 נסי לעבור לדף אחר במידה ודף אחר כן נראה תקין פני אלינו במייל במידה ולא נסי לגלוש לאתר אחר כמו www.ynet.co.il  סביר להניח שגם אותו לא תראי .

לפיתרון תקלות מעין אלה פני לספק האינטרנט שלך ולספק התשתית ובדקי האם הבעיה חד פעמית (כלומר תקלה באזורך) או בעיה חוזרת ונשנית אצלך בבית.

 

 

הנושא: כניסה למערכת

משתמשת: אינני מצליחה להיכנס למערכת.

תמיכה: לפי הבנתנו את נמצאת בדף הכניסה  מזינה את כתובת המייל והסיסמה ולוחצת על כפתור כניסה.

משתמשת: הבנתם נכון

תמיכה: ומה בדיוק קורה, את מגיע לדף אחר או נשארת באותו הדף?

משתמשת: אני נשארת באותו הדף, כאילו לא קורה כלום.

תמיכה: לידיעה כללית, במידה ואינך מצליחה להיכנס למערכת יש שתי אפשרויות, אחת ששם המשתמש והסיסמה אינם נכונים והשנייה שהתרחשה שגיאת מערכת ותגיעי לדף בשם זה, אם את התרחיש חווית  תופיע לך הודעה מימין למסגרת המכילה את שם המשתמש והסיסמא בדבר: שם המשתמש או הסיסמה אינם נכונים, ודאו שהמקלדת בשפה האנגלית והזינו שוב את שם המשתמש והסיסמה ולחצו כניסה.

בצעי את הפעולות ונסי להיכנס שוב.

במידה ומדובר בתרחיש השני, נסי שוב להיכנס ואם את מגיע לאותו דף שגיאה יש לך קישור לשלוח לנו את פרטי האירוע על מנת שנוכל לעזור לך להתחיל לשחק במהרה.

 

טבלת דפדפנים נתמכים

מעל כפתור כניסה יופיע שם הדפדפן וגרסתו למשל :

 

לידיעה כללית ריכזנו בטבלה את רוב הדפדפנים וסימני הזיהוי שלהם.

שם הדפדפן

סימן זיהוי

תיאור הסימן

מיקום הסימן

גרסת דפדפן

אינטרנט אקספלורר

 

e בצבע כחול עם עיגול זהוב אשר מקיף אותו באלכסון

בחלק העליון של המסך בצידו הימני (בעברית) או השמאלי (באנגלית)

8 או 9

בתצורת תאימות שתי הגרסאות לא נתמכות

אינטרנט אקספלורר

 

 

 

e בצבע כחול עם עיגול כחול אשר מקיף אותו באלכסון

בחלק העליון של המסך בצידו הימני (בעברית) או השמאלי (באנגלית)

גרסת 7 ומטה – גרסאות אלה לא נתמכות במערכת המשחקים ובמקומן חובה להשתמש בדפדפן אחר אשר נתמך

גוגל כרום

 

מפתח שבדי

מצד ימין (באנגלית) של שורת הכתובת או משמאל אם שפת הדפדפן היא עברית

לא משנה כל הגרסאות נתמכות

מוזילה פייר פוקס

 

 

שועל בצבע כתום חובק את כדור הארץ בכחול

בצידו הימני העליון של הדפדפן (בעברית) ובשמאלי אם שפת הדפדפן היא אנגלית

לא משנה כל הגרסאות נתמכות

דפדפנים נתמכים נוספים

 

הנושא: שימוש במערכת המשחקים ולאחר זמן מה "נזרקתי" והייתי צריך לבצע כניסה מחדש.

משתמש: בצעתי אימון מונחה ולאחר מכן "נזרקתי" מהמערכת

תמיכה: מה הכוונה "נזרקתי" מהמערכת ובאיזה דף היית לפני שנזרקת?

משתמש: "נזרקתי" הכוונה שלא יכולתי להמשיך לשחק ולא לחצתי באופן יזום על כפתור יציאה.

אחרי האימון המונחה קראתי קצת על הבסיס המדעי .

תמיכה: האם הקריאה ארכה יותר מ 10 דקות.

משתמש: אני לא בדיוק זוכר... אבל הייתה לי שיחת טלפון במהלך זמן זה כ15 דקות.

תמיכה: התופעה שחווית הינה פעולה יזומה של המערכת ומקורה באבטחת מידע, כל עוד אתה משחק או מתאמן לא "תיזרק" מהמערכת אבל אם תשהה בדפים: בית, מחירון, הבסיס המדעי או תמיכה ללא כל ביצוע פעילות יותר מ10 דקות, תושב לדף הבית.

הסיבה לכך היא מניעת אפשרות שמישהו אחר ללא רשותך ישתמש בחשבון שלך וישחק. מקרים כאלה יכולים לקורת מחוץ לבית אם שיחקת בקפה אינטרנט או כיתה והשארת את המחשב ולא יזמת פעולת יציאה בצורה מסודרת לפני שעזבת את המחשב.

 

 

הנושא: דפדפן לא נתמך במערכת המשחקים הפי-נוירון

משתמשת:אינני מצליחה להיכנס לאתר המשחקים, אני מקבלת הודעה שהדפדפן שלי לא נתמך ולאחר שאני לוחצת על OK הוא הביא אותי לעמוד הנוכחי, מה עלי לעשות?

תמיכה: אם קיבלת את ההודעה יש שתי סיבות אפשריות:

1. מצב תאימות מופעל. פעולה נדרשת היא ביטול התצורה של תצוגת תאימות, הסבר בקישור מצב תאימות .

בדיקה האם בוטל – לאחר שביטלת היכנסי שוב ל http//:games.brainspa.co.il  ובדקי האם מעל כפתור כניסה מופיעה : אינטרנט אקספלורר 8 או 9

2. אפשרות שנייה היא שאת משתמשת בדפדפן אינטרנט אקספלורר 7 ומטה (אפשר לקבוע ע"י כך שכפתור תצוגת תאימות לא יהיה קיים בתפריט כלים)

דפדפנים בגרסאות אלה אינם נתמכים במערכת המשחקים הפי-נוירון.

הפיתרון יהיה להשתמש בדפדפן אחר כדוגמת גוגל כרום או פייר פוקס אם קיים על המחשב.

במידה ולא קיים דפדפן אחר על המחשב, אנא הורידי מרשת האינטרנט בחינם ואל תשכחי לסגור את דפדפן האקספלורר שכבר לא בשימוש.

לפנייך קישורים להורדת דפדפנים נתמכים:

1.  קישור להורדת הדפדפן גוגל כרום 

2.  קישור להורדת הדפדפן פייר פוקס.

במידה ולא ניתן להוריד שום דפדפן אחר, כנראה מערכת ההפעלה אינה נתמכת, בדקי בקישור הבא – מערכות הפעלה נתמכות ופני לטכנאי לשדרג בהתאם למערכות הנתמכות.

 

 

הנושא: הגרפים והמשחקים לא נראים ובמקומם מלבן שחור

משתמש: נכנסתי לדף הבית ממסך כניסה אך אינני רואה את הגרפים וגם לא את המשחקים

תמיכה: האם בעבר ראית אותם בדפדפן הנוכחי?

משתמש: לא, זה מחשב חדש.

תמיכה: שים לב, על מנת לראות את תצוגת הגרפים או המשחקים עצמם הינך צריך רכיב שנקרא Flash , רכיב זה הינו מיוחד לכל דפדפן ואחראי לאנימציה ותנועה.

לחץ על הקישור הבא על מנת להוריד את הגרסה הכי מעודכנת שתתאים לדפדפן שלך: http://get.adobe.com/flashplayer

 

לאחר ההתקנה נסה שוב לצפות הגרפים ובמשחקים במידה ועדיין יש בעיה אתה מוזמן לפנות אלינו במייל דרך צור קשר אם אתה לא מחובר למערכת או תמיכה אם אתה כן מחובר.

 

 

דפדפנים נתמכים:

Internet Explorer 8 and up, Firefox, Safari, Chrome, Maxthon.

 

 מערכות הפעלה נתמכות

Windows XP, Windows Vista, Windows 7, MAC Os

 

שימו לב Windows 2000  ו Windows millennium לא נתמכות מהסיבות הבאות:

1. דפדפן ברירת המחדל הוא : אינטרנט אקספלורר – גרסה 6 (לא נתמך)

2. בד"כ אין אפשרות להתקין אף דפדפן חילופי כמו Chrome אם Firefox

3. בד"כ המחשבים עליהם הם מותקנות מאוד חלשים בעלי זיכרון מאוד נמוך.

במידה וסעיף 3 לא רלוונטי, קריא המחשב חזק בעל זיכרון טוב אפשר לשדרג את מערכת ההפעלה ל XP ולשחק במשחקי הפי-נוירון.

  Smart phones לא נתמכים מהסיבה שהמשחקים מחייבים שימוש במסך כמה שיותר גדול ובנוסף עכבר בכדי לבצע פעולות של גרירה או תיאום בין מחשבה לתנועה מה שאי אפשר לעשות במסכי מגע כדוגמת IPAD  . סיבה נוספת היא טכנולוגיית ה Flash אשר נתמכת במכשירי אנדרואיד אך במכשירים מבוססיOs  MAC כמו IPhone לדוגמה לא נתמכת.

 

 

במידה ונתקלתם בבעיות שלא קיימות בדף זה, אנא פנו אלינו במייל דרך צור קשר אם אתם לא מחוברים למערכת  או תמיכה אם הינכם מחוברים.

אנחנו נעשה את המקסימום לעזור לכם בפיתרון בעיות בצורה המהירה ביותר והנעימה ביותר.

במידה וקיימת דחיפות גבוהה אני הוסיפו למייל גם טלפון לחזרה.

בברכה,

 

צוות בריינספא והפי-נוירון

אנו מאחלים לכם אתגר והנאה.

תאריך עדכון אחרון: 7.5.2013